så du våga dig hit? ☻

Alla inlägg under januari 2010

:)

Av jessika persson - 31 januari 2010 18:33

  Bara för Robin är så jävla bäst du är en superduper underbar vän!
& bara så ALLA vet så är jag & Robin KUNG <333333:DDDDD
du finns jämt för mig du ska bara veta hur mycket du betyder för mig ,du får alltid mej å le din lilla lörv, å vi har samma sjuka humor har jag märkt :) du är bäst robin hoppas jag aldrig förlorar dej som vän älskar dej kung ;D !<3

å detta är vår låt ;D!.



PS imrn får jag lånna min BÄSTAVÄNS KAMERA SÅ DE KOMMER MASSA NYA BILDER NU IMRN :DDD!

:)

Av jessika persson - 31 januari 2010 16:38

Åkte hem från Simon rätt så tidigt, mamma å jag åkte å handla lite sen blev det att åka hem jag duscha å sen satt jag bara vid datan.
 Sen nu är Simons familj här å äter, trevligt.

Ikväll blir det är lägga sig jävligt tidigt ( ska iallafall försöka) men det kommer väl inte gå så bra.
& imorgon är det skola.
kul ett jävla - är att jag börjar bli sjuk ;(

/ Jessiie


:)

Av jessika persson - 30 januari 2010 12:35

  
gammal bild från sommras på mej å linnea.
sitter här i hennes brors rums säng å skriver lite för jag har som sagt lovat att börja skriva mer.
jag som hos linnea i natt vi baka kladdkaka å så träffa vi även Henke & Johan dom kom med sin epa lr ja johans epa, vi stog å snacka med dom ett tag sen drog dom . å vi gick in å baka efter kladdkakan var klar gick vi upp å kolla på fim , men jag somna rätt tidigt jag var så jävla trött..
jag har nyss fixat mej å jag måsten även gå nu ut till 100.an å åka hem eller ja till stan sen åker jag med mamma hem .
sen blir det är åka till min bästasimon å sova där , du är som en bror för mej vi har kännt varan ja hundra år..
men men.
kanske kommer ett inlägg senare eller imorgon det är sånt som märks .
men puss så jävla länge.
p.s kommentera om jag ska sluta blogg eller inte.

:)

Av jessika persson - 26 januari 2010 16:36


skolan idag då , var rätt så kul ändå, men det blev tyvärr en till sömnlös natt kan aldrig få in i mitt huvve att ante är borta, men en dag kommer jag nog förstå.
men inte nog med det,
det spökar här hemma så kl 4 inatt så hörde jag ett ljud jag ba det är nog min data sen satte jag mig upp å hörde att det kom från badrummet jag går in där å öppnar ett skåp där min låssas pappas rakhyvel är igång , jag blev självklart as rädd men stängde av den sen gick jag å la mig , när jag hade kommit till villa igen så sätter den igång igen då springer jag ner å säger att det är nåt där uppe..
jaja en hemsk natt.
skulle igentligen vart med joel idag men jag orka inte bara för jag är så jävla trött blir nog att komma isäng jävligt tidigt i dag.. börjar nog även bli sjuk as drygt..Mamma å Leffe när nog snart hemma å då blir det mat är rätt så hungrig , sen blir det att leta en film å lägga sig i soffan å smsa å se film, mysss!


vet att ni vill att jag ska blogg mera men det har vart så mycket nu så har inte orkat men jag ska verkligen försöka nu!

Av jessika persson - 25 januari 2010 19:07

  Strax före halv två, natten mot söndag, försvann en av jordens vackraste änglar.
jag kan inte förstå att du är borta varför just du,varför just nu, du blev bara 18 år min vän ditt liv hade knappt börjat, du var så otroligt underbar så otroligt snäll,tårarna bara rinner när jag tänker att du inte finns mer..
du fick alltid en att le,men nu asså allt är så overkligt,när Linnea sa att du var död blev jag helt blek,kallsvättig jag trodde det var ett skämt men det var sant.. du hade lämnat oss..allt jag vill är att du ska komma tillbaka, vi behöver dig här på jorden iallafall jag mer än vad du tror.
Men du ska veta att jag alltid ska se upp mot himmelen & tänka på dig jag ska tända ett ljus varje dag,Hoppas du kommer vara bland oss på onsdagkvällen vi ska ha en minnes stund för dig då.
alla kommer vara lessen,iallafall jag och linnea, vi har grinat hela dan sluta med att vi stack från skolan.
Men du kommer alltid att finnas i mitt hjärta, vi lever för dig vännen
 
jag får panik när jag ser bilen,att du satt där varför låg du inte kvar i sängen,varför skulle du ut å åka..
R.I.P  Andreas Strömlund, i mig kommer du aldig att vara död imitt hjärta kommer du leva föralltid




:)

Av jessika persson - 20 januari 2010 19:18

   

Jag vet att jag har vart dålig på å skriva men det har liksom inte hänt något spc , det är imorgon det händer lite saker, så kommer bilder å massa imorgon.
Idag har jag vart i skolan bara en dålig dag har det vart, iallafall med hår,smink & kläder å min jävla trötthet, men annars har det vart en bra rätt så lung å skön dag. efter skolan blev det stan med Linnea ,vi gick runt runt träffa även jw & jeff så satt å snacka med dom lite , sen gick vi å köpte godis å satt hos i trappen på ålhens å snacka, sen åkte vi hem nu ska jag snart gå ner å stryka en tröja som jag ska ha imorgon.
aja PUSSEN!

:)

Av jessika persson - 17 januari 2010 18:30

HANNA,EVELINA,JAG,PAULINA,

Julia&Paulina 


Julia

tog bilden från Evelinas blogg

http://evelinaeforsberg.blogg.se/ 



(PAULINA FATTAR LÅTEN, vi kan sjunga den på vårat sätt, igår gick jag in på en butik & ville ha en dildo utan gild & utan darr en vanlig jävla dildo hade dom de nejj... å så vidare )

Har vart på Bolle hela dagen det var super kulit, det tråkiga var nog att Hanna gjorde illa sig men det gick rätt så bra, vi är liksom coolast på hela Bolle we know that så våga säga något annat!.

& julia är grymast på att nicka isklumpar!
aja en super mys dag har det vart med otroligt mycket skratt längtar tills jag får åka med er igen å igen åigen!!

åkte hem vid 3 då åkte vi å handla sen när vi kom hem åt vi lite.
å nu sitter jag med färg i huvve, ska snart gå & tvätta ur det hoppas det blir bra (y'
aja PUSSSSSS

:)

Av jessika persson - 16 januari 2010 23:11

HISS   jag måste bara hissa Jw bara för han är så ''cool'' och ja som han säger själv BIFF & för att han är som han är,, å grymt snäll kille å till alla kåta snygga tjejer han är singel 

JonathanWreede @ bdb

(; <3

Presentation


läs & njut
jjessikapersson@hotmail.com
PUSS:)

skriv till mej :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<<
Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

musik ♫


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com


Ovido - Quiz & Flashcards