så du våga dig hit? ☻

Alla inlägg under april 2010

Av jessika persson - 30 april 2010 20:00

Jag vet att jag har vart dåligt på å uppdatera men nu jävlar :) på torsag hände det inte så mycket så orkar inte skriva om det.


Om sista april får bilderna tala , men jag sov även hos sandra iaf, tack alla för dagen&kvällen/natten


             

     

  Orkar inte lägga upp alla bilder så det här får duga :)

jag älskar dig jesper<3



Av jessika persson - 28 april 2010 16:19

  Skola idag då va, gick väl bra men var ändå inte på så topp humör..

blev bättre islutet,bara för då fick man vara mer med jesper :)

efter skolan blev de att stå en liten stund på sation med älsklingen, sen åkte han så jag gick in å satt mig i sation med molly å snacka, sen kom även maja å amanda, sen tog jag bussen hem vid halv, när jag kom hem satt jag mej här, men ska snart plugga lite matte å så, sen ska jag nog bara ligga framför soffan å tare lungt tills maten, sen om jag orkar ska jag dra ut med Anton, annars om inte det blir blire att sitta å plugga lite till... Orkar även inte måla om rummet idag heller så får nog göra det imogron istället eller sent ikväll :)

aja det var nog allt, puss


jag älskar dig jesper,över hela mitt hjärta, så länge jag har dig vid min sida så klarar jag allt, du får mej att le,du får mig att må bra, du är bäst älskling!


 

Av jessika persson - 27 april 2010 19:29

  Skola idag då som vanligt, men dagen har vart i fullrulle med massa skratt som alltid , men i slutet blev jag bara trött så var inte på humör, efter skolan blev det att bära av till lottefors till farmor&farfar å äta lite , fick även lite pengar, sen gick jag runt med Nicke en sväng, sen vid 5 drog jag hem å satt mig vi datan

sitter även där nu å har hur tråkigt som helst & saknar , Jesper..

Skulle igentligen måla klart idag men har ingen ork ikroppen -.-'

Så det blir att  chilla å kolla på en film, kom hit å kolla du å ?

aja det var nog allt .


JESPER ÄR BARA MIN (((:




 

Av jessika persson - 26 april 2010 21:48

JAG ÄR INTE GRAVID.


DET VAR MIN KOMPIS SOM


BESTÄMDE VAD JAG SKULLE


HETA I


RAMPLJUSET.


SÅ NU VET Ni SÅÅÅÅ SLUTA


FRÅGA! :)

Av jessika persson - 26 april 2010 21:07

  Äckel skola idag då men dagen har vart rätt chill , men har typ vart yr å massa skit , så gick till skolsyster å kolla blodvärdet å det är tydligen för lågt igen så inte speciellt kul.

Efter skolan blev det station å sen hem å måla sen åkte man även lite moppe, sen nu sitter jag här å är sur för de har kommit färg på mitt bästa linne...

har även nyss pluggat engelska.

Nu ska jag nog hoppa in i duschen å ta bort all jävla färg, imorgon blir jag iallfall klar med målingen hoppas jag.


Jesper,du jag älskar dig!


 

Av jessika persson - 25 april 2010 19:08

      Vakna brevid Sandra vid 11 tror jag & inte kunna jag somna om heller

så gick upp efter en stund vakna även sandra vid halv 12-12 åkte hon hem.

så jag satte igång å börja fixa mitt rum.

så har målat hela dagen fett jobbigt men nu äre bara en vägg kvar

sen äre klart, å då blire köpa nya möbler å massa så ska skynda mig å måla om rummet, för vill ha min nya säng, EN STOR SÄNG!

men nu ska jag snart hoppa in i duschen å försöka få bort den jävla färgen.

hare hej!


I ♥ JESPER


 

:)

Av jessika persson - 24 april 2010 12:15

Vakna brevid Sandra vid 11 så ringde Leffe att han skulle hämta   
m ig, när jag kom hem satt jag lite

vid datan å  städa rummet lite sen

duscha jag, sen lite efter det kom

Sandra, så vi satt lite vid datan sen

skulle jag äta sen efter det

fixa vi oss å drog ut, vi gick till

max å köpte en dricka sen drog vi till sation å sen sporthallen halv vägs till sporthallen ringde vi Rickard

å försökte tvinga ner honom å vara med oss men han var så jävla envis så vi la på,när vi var på sporthallen då

ringde jag Älsklingen å tvinga ut

han, så vi gick till sjukhuset på vägen dit var hur jävla rolig

som helst vi skratta så tårarna kom, När vi nästan kom fram så kom även Rickard , Det var hur kul å

mysigt som helst å träffa älsklingen vi hade inte vart med varan på över en vecka, även fast vi träffas

i skolan å så , men det är ju inte sammasak.

Vid 11 drog vi efter en kul&mysigt kväll, Jag å Sandra förs sönder för det var så jävla kallt å gå hem, så vi typ sprang från sjukhuset till b-tjära , kändes det som när vi kom

hem åt vi lite godis å satt vid datan å sen kolla vi på film å snacka, vid 1 halv 2 somna vi :)

tack för dagen&kvällen/natten :D





 

Av jessika persson - 23 april 2010 11:45

  Skola idag då , men dagen har vart hur rolig som helst,sluta även två fett jävla skönt så det blev stan/sation med Sandra till halv 4 sen tog jag bussen hem till Anton, det ända vi gjorde var typ att kolla på film&spela gitarr,vid 6-halv7 tog jag bussen hem å käka sen , tog jag bussen 10 över 8 till sation sen gick jag å möte Sandra å hennes syrra å hennes kompis, vi gick till hemköp å köpte godis,sen gick vi hemmåt,Vid typ halv 9 träffa vi Anders&Rickard , satt å snacka med dom på granbergsskolan till 10 sen drog dom , så vi stack hem å kolla på en film hos Sandra,blev även att sova där, vid halv ett la vi oss,det var nog allt om dagen :)

   

ADAM ÄR MIN IDOL HELT KLART :D HAHAHA XD


jag saknar jesper som fan, älskar dej mest!  

Presentation


läs & njut
jjessikapersson@hotmail.com
PUSS:)

skriv till mej :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

musik ♫


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com


Ovido - Quiz & Flashcards