så du våga dig hit? ☻

Alla inlägg under maj 2010

Av jessika persson - 31 maj 2010 21:24

   


Vakna brevid Malin, fyfan för skola eheh , blev väl en chill dag sen blev det stan med Malin hon skulle köpa en ny mobil å jag köpte skor ,sen blev det hem & träningen sen senare kom Malin hit å vi drog ut till klund var med Per,Matte,Käller,Hannes sen drog vi hem till mig å sitter här å trökar :)

Malin sover även här whiiioo ;D

de var nog allt :)

HARE HEJ!


 

Av jessika persson - 30 maj 2010 18:30

 

Vakna brevid min sötaunge Malin as tidigt.. vi drog ner mötte Jonte på sation för han kom från  gävle träffa även Edvin å massa andra på marknaden sen drog vi hem till mig å slöa med film å massa.

sen åkte malin så jag å jonte blev själv , vi gjorde typ inge chilla mest sen följde jag med han till sation , sen blev det att träffa Anton för jag inte mådde så bra.. sen drog jag hem å åt lite sen blev det solrosen för å kolla på fotboll med, jesper,emma,malin,paulina,lisa,patrik,cecila å nå mer, rätt så skönt så länge solen var uppe sen blev det kallt , så jag å malin drog till ica för å handla , träffa även lite folk där, sen blev det att åka hem till malin, blev även att sova där :)

tack för en kanon helg!


 

Av jessika persson - 29 maj 2010 18:15

  Malin sova här från igår tills idag , vi vakna gick upp drog till stan vid typ halv 12 å va på stan med massa folk sen blev det gävle fett med najs, sen på kvällen träffa vi massa fölk, som erik,martin,hannes,mathias,johan,simon,per,rasmus,
pao,kajsa,lisa ja massa massa, så det blev att springa runt hela bollnäs hade mycket trevligt blev även massa mys på natten med film å allt :D

ja de var nog min lilla lördag av de ja kan komma pååå !


 

Av jessika persson - 28 maj 2010 11:14

 

Jobbig natt vakna runt 2 å gick ner å kolla på tve men somna fort om där, kl 7 gick jag upp å tog dom dära sakerna ja måste äta 3 ggr om dagen sen gick jag upp å malin ringde så snacka med henne till 8 sen somna jag om fort som fan, vakna vid halv 11 gick upp å åt lite sen duscha jag , jag mår faktiskt mycket bättre idag :)

så vid 3 ska jag dra ner på stan till mamma å hjälpa henne (om jag nu orkar) sen blir det att sola , fett med skönt för jag fryser hela tiden, Sen ikväll blire väl mysa med familjen å sitta här å tve å film å massa.

aja hare hej!


 

Av jessika persson - 27 maj 2010 11:00

 

Blev sjukhuset i dag för hade svårt å andas & jag hade tur för det var bara halsflus, men otroligt drygt endå.. så nu måste jag äta nå piller i 10 dagar fett drygt.. men nu smittas det inte iallafall..

aja efter sjukhuset blev det hem, för man blir så trött av pillerna så somna på dirr..

sen blev det att sova/tve/data/film hela dagen.. fett med trök..


 

Av jessika persson - 26 maj 2010 16:27

 

självklart är man sjuk & imorgon åker jag.. hoppas jag fan me blir bättre tills imorgon för ska träffa så otroligt mycket folk i helgen ;/

aja vakna med feber å as ont i halsen.. gick upp vid halv 10 åt lite sen kolla jag typ på tve/film somna om till 12, sen kolla jag mer på tve sen städa jag lite sen nu sitter jag här å har så otroligt jävla tråkigt :(

hatar å vara sjuk.. saknar ju alla.

ajaajajajaj händer nog inte så mycket i dag e , ska nog packa kläder å ta en dusch å se fler filmer, RING Å SMSA SOM FAN!

hare hej


 

Av jessika persson - 25 maj 2010 16:15

 

Först skola, rätt okej dag även fast jag var otroligt trött å somna på många lektioner, tror jag börjar bli sjuk, efter skolan blev det station med massa folk sen köpte vi biljeter till ''HEMLIGT'' , efter det drog jag hem , efter ett tag så kom Per och hämta mej å vi åkte till Simon, Per körde jävligt fort så var as rädd (A) HAHA.. aja hos simon blev det typ film  så , sen drog jag å Per vid 8a ,, när jag kom hem börja jag få svårt å andas.. så la mej tidigt å kolla på en film å somna med kläderna på :/ uuuhh.. aja det var nog allt om dagen,

HARE HUJ



 

Av jessika persson - 24 maj 2010 21:36

 

fyfan för måndag, aja hade iallafall en toppen helg :)

skolan var seg men ändå okej, efter skolan blev det att åka på stan träffa Elin,Amanda,Mattias köpte även skor fett med kul, aja sen drog jag för hade jävligt ont i huvve kom hem å chilla lite sen drog jag på träning gick fett bra faktiskt, efter det blev det hem å vi fick även besök , mycket trevligt.

aja nu ska jag lägga mej å söva för är så jävla trötter.

aja det var nog allt. HARE HEJ!


 

Presentation


läs & njut
jjessikapersson@hotmail.com
PUSS:)

skriv till mej :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

musik ♫


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com


Ovido - Quiz & Flashcards