så du våga dig hit? ☻

Alla inlägg under juli 2010

Av jessika persson - 21 juli 2010 21:35

         

vaknade klockan 5 på morron å kunde inte somna om, men låg kvar till typ 6 eller något sen gick jag upp å fixa massa, sen vid typ 8 åkte vi mot leksand, blev på sommarlandet i 7 timmar fatta vad trött man va.. men kul som fan med alla iaf! men jävligt sur för någon jävel tog mina dyra solprillor :(, aja på vägen hem somna jag ( OFC ) , när man var hemma blev det att fortsätta städa huset/rummet fixa å blabala..

men nu sitter jag här å är så jävla trött funderar på att gå ner å hämta jordgubbar å lägga mej å kolla på en film.

Och imorgon kommer även min ÄLSKLINGS MALIN HEM :D å inte nog med det, min kära kille kommer även till mig å är hos mig hela helgen, mysssss :D!<3


 

Av jessika persson - 20 juli 2010 21:15


Vaknade av att maja smsa mig, så gick upp å fixa mej å massa sen blev det stan med pappa å anna, gick å fixa gitarren sen gick jag runt med maja på stan, mycket trevligt för vi har inte träffas på jätte länge!

efter vi hade vart på stan

 ett tag åkte vi till dollar å kolla lite

sen körde vi hem maja, å vi drog vidare

hem till farmor där det blev att sjunga

å spela gitarr som fan.

efter ett tag körde pappa mig hem,så jag satt bara vid datan då:)   

Av jessika persson - 19 juli 2010 22:01

  



Som sagt så skulle jag ge min blogg en chans till.

pappa kom in & väckte mej vid halv 10e jag var otroligt trött för somna inte förren halv 4 kanske, hade så otroligt mycket att tänka på.

Aja efter tag gick jag upp och fixa mig lite fort.

Pappa försökte tvinga i mej lite frulle men jag orka inte, vid 11

satt vi i bilen på väg mot Bollnässtad.

Vid ca 1 tin stanna vi vid ikea & åt lite mat å så dära, sen åkte vi vidare

vid 3 var vi i bollnäs iallafall, efter en varm resa så var det otroligt

skönt att bara lägga sig i en soffa hos farmor, gick även ut och gick

med min söta lillahund, eller ja lilla..eheh.

vid 5 körde pappa iallafall mej hem å jag städa rummet å fixa de å så.

sen har jag bara suttit här.

Är faktiskt otroligt glad för min kära pojkvän kommer på torsdag

det går inte att beskriva hur mycket jag längtar!

Av jessika persson - 18 juli 2010 00:00

 

TJENA , det var väldigt länge sen jag la ut nu, typ en månad sen om inte mer, så tänkte skriva lite vad som har hänt.

sommarlovet är i fullrulle & det är det bästaste sommarlovet någonsin, mycket sol bad å massa kärlek.

just nu är jag i övik å har vart här jävligt länge, imorgon blire att åka hem till bollnäs, som är väl okej. kommer bara sakna marcus så jävla mycket..
aja när man kommer hem blire väl ner till snuten å skriva på massa,å bada på k-lund å chilla med massa kompisar.

jag tror jag ska bli duktigt å lägga ut lite mera, för det börjar se så tomt å tråkigt ut tycker jag, å typ inga besökare vilket som är synd , men man kan ju självklart fatta varför. Nu orkar jag inte babbla mer för nu ska jag lukta sönder marcus törja!

PUSS


 

Presentation


läs & njut
jjessikapersson@hotmail.com
PUSS:)

skriv till mej :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

musik ♫


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com


Ovido - Quiz & Flashcards