så du våga dig hit? ☻

Alla inlägg under mars 2010

Av jessika persson - 31 mars 2010 18:15

     Hade inläsnings dag idag var kallad först 8:15 så när jag kom dit å skulle ha prov då hade han inte fixar provet så jag fick gå runt i en timme å vänta,kunna fan ha sovit längre GUBBJÄVEL sen hade jag även matte men det var mycket roligare,ehehe ...aja efter skolan blev det stan med linnea en sabbis sen satt jag på station med några sen tog jag bussen hem & duscha å fixa mej, sen kom Jesper hit, vi kolla på film å snacka  typ sen vart det bara å mysa :) Älsklingen sov även här mysmys, (: <3


 

Av jessika persson - 30 mars 2010 19:47

  Vakna med huvvevärk som fan , trodde jag fan me skulle dö,iskolan blev det värre men försökte att inte tänka på det men det gick inte så bra. somna nästan på alla lektionerna & no provet gick väl så där men hoppas man får G iallafall ,träna iallafall lite inneband oxå även fast jag hade så ont i huvve..efter skolan blev det hem å laga lite mat å så , sen nu sitter jag här å halv sover ska nog hoppa in i duschen sen lägga mej å läsa lite engelska..



Jag har världens finaste&bästaste killen som finns!


 


.

Av jessika persson - 29 mars 2010 18:43

  Mååndag igen då va, vakna brevid linnea efter ännu en roligkväll/natt i sängen , muahah. vi klev upp å fixa oss åt lite frulle å drog ut till bussen , när vi kom t station gick vi å lämna filmen på videohallen , sen tbx på station träffa lite folk ,sen blev det är dra till skolan, som gick segt men ändå fort, var 4.p från att få G i engelska i np -.- fett drygt men jag tycker fan jag har vart duktig endå, trodde det inte skulle bli så bra, efter skolan blev det stan & köpa lite saker sen efter blev det hemåt , laga lite mat & nu sitter jag här å drygar ska snart hoppa in i duschen , skönt som fan , sen blir det att plugga på NO- som jag har prov på i morgon ''jipppiieee'' hoppas på g iallafall , menmen, vi får se hure går.

hare gött!


blå&vit i mitt hjärta,föralltid!


VAD FAN VILL NI ,


BRÖJAR BLI JÄÄVLIGT


TRÖTT PÅ DET HÄR


NU

Av jessika persson - 28 mars 2010 20:58

 

Vakna brevid min stönade kompis linnea mycket trevlig om ni frågar mej , eller inte hihi.

vette fan vad klockan var men kunna inte sova om.

så det blev att kliva upp efter en varm natt i en trång säng , ta inte detta fel.

aja

satt mej vid datan å dryga sen la jag mig brevid min käralinnea igen å kolla på en film om bögar så det var ju gulligt filmen är faktiskt kung,sen åt vi frulle sen städa jag rummet, jag är mycket duktig, har även rensat mina kläder en hel säck med kläder blev det åt linnea, kul för hon synd för mig, men men man måste ju ge bort till räddabarna i bland oxå , så jag var lite snäll.

efter det däcka jag isängen ett tag,efter ett tag vakna man av att se linneas fula faja men ändå så otrligt vackert. grr

sen satt hon vid datan å sen satt jag vid datan  sen hon igen å nu äre jag, ska nog hoppa in i duschen snart , skönt om ni frågar mej linnea kanske följer med om man har tur (A) ?

eller ?

aja linnea sover här igen,jippiiii!

nu orkar jag inte skriva mera, men puss på er !





 

<3

Av jessika persson - 27 mars 2010 00:30

 

Vakna brevid linnea, duscha & fixa mig å så , sen blev  det att äta lite frukost, sen drog linnea t driver å jag ner på stan, köpte nya saker till innebandyklubban så nu funkar den nog att spela med ;) ,sen efter stan blev det hem å äta lite ,sen åkte jag till älskligen låg och bara myste,underbart som vanligt.

sen vid 6-halv 7 kom tomas å hämta , å linnea å jag hyrde film sen stack vi hem till mig åt lite ,men jag hade inte någon mat lust typ så åt inte så mycket, sen blev det film,

sen gick vi upp å satt oss vid datan, linnea gick t marcus så jag sitter här, men nu är hon tbx.

aja vi ska väl söva snart, ithink ?

nu orkar jag inte skriva mer , hare göttt

 


jag älskar dig jesper,föralltid <3

.

Av jessika persson - 26 mars 2010 21:08

  Fredag,yäs baby!


har haft ont i huvve hela dagen men dagen har vart sköjig endå, skoltröjorna har även kommit , fula som fan tycker jag, så tråkiga men får duga, å byxorna fyfan men beställde med blått tryck å sen en annan modell på byxorna sen får man med vittryck å en annan ful modell , vill ha pengarna tbx på något sätt -.-

menmen, efter skolan blev det att vara med älsklingen,blev att mysa som vanligt, sen åkte ju han tyvärr hem som vanligt å jag sakna han som en idiot precis som jag gör nu...


sen lite senare kom pruttlinnea hit å vi gjorde inte så mycket lika som vi gör nu, jag somnar nog snart är fett trött å mitt huvve går i bitar snart , nu vet ni det hoppas ni skrev upp det!



btw, jag orka inte skriva något om går dagen bara för det inte hände något spc, bara en seg dag , men jag var glad å skratta som fan å hade kul nu vet ni.

palla skriva mer, puss älskar er mina kuksugare :)


 

.

Av jessika persson - 24 mars 2010 17:47

  skoldagen börja med NP i engelska (uppsats) det gick väl bra får jag hoppas?, dagen var rätt så seg iallafall sista timmen å så , börja må dålig har så mycket å tänka på å så..

aja blev plugg efter plugget efter skolan skti drygt..

var nere på stan vid 5, ehm, skulle igentligen vara på gymet nu & sen träna innebandy men jag är så trött så ska nog vila lite sen laga mat vid halv 7 typ.

aja nu ska jag inte skriva så mycket mer om min dag,

men bara så alla vet, jag har världens bästa kille, & jag älskar han över hela mitt hjärta. utan han skulle inte mitt  liv vara lika bra, <3333

  

Det är även två månader sen du lämna oss nu , du är grymt saknad..kom tillbaka vi behöver dej här.

men nu har iallafall himlen en av dom bästaste änglarna,men vi skulle gärna vilja ha dej tillbaka.

jag älskar dej,vila ifred :(

:)

Av jessika persson - 23 mars 2010 17:30

  Skola först det gick rätt så fort skön dag kolla på film i 3 timmar, men jag kolla mest på jesper (A)..

efter skolan blev det att åka buss med jesper runt runt, tills anton kom, så ja , vi hoppa av bussen jag å anton, å gick hem till han där vi spela spel på hans data å sen blev det att se film, sen hade vi även kul med en person, haah vi nämner inga namn bara att jag hatar NA, menmen viid 7 stack jag hem åt lite sen blev det data å en film ,sen somna jag . typ allt om dagen , eheh  palla skriva mer !

 

Presentation


läs & njut
jjessikapersson@hotmail.com
PUSS:)

skriv till mej :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

musik ♫


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com


Ovido - Quiz & Flashcards