så du våga dig hit? ☻

Alla inlägg under februari 2010

:)

Av jessika persson - 23 februari 2010 16:27

     

skola som var rätt så kul , rätt så lung dag liksom , efter skolan blev det sation sen hem , nu blire data sen ikväll blire å dra ut fyfan vad kallt, men men , vi får se vem det blir ja är med inte bestämt än.

aja hade musik prov idag gick rätt så bra hoppas på g iallafall.

Nu orkar jag inte skriva så mycket mer.

JAG VILL HA EN KAMERA :(

du är det finaste som finns,<3

& nu vill jag ha helg oxå ;)


:)

Av jessika persson - 21 februari 2010 21:16

  helgen.

fredag: skola,å har även ff hela helgen , sen blev det att vara m linnea vi kolla på film,handla,simon kom även förbi en sväng

lördag: var med hampus å linnea , fett trök för dom hångla hela tiden ;) sen blev det laga mat å film efter hampus åkte hem.

söndag: vakna,städa, sen drog vi ner till stan var med robin,fredrik. vi satt å dryga på max,sen drog dom hem t s-hamn å jag å linnea åt på max sen blev det station sen kom mamma å leffe från sthlm så vi åkte hem med dom.


de var lite kort om helgen,pusse

Av jessika persson - 18 februari 2010 20:40

  KÖR EN GAMMAL BILD FRÅN FÖRRA ÅRET I VEMDALEN' på , teo,philip,jag-.-'


Vemdalen hela dagen börja med att man åkte med , Måns,Philip,Jeff,Anton mm , men sen delade vi på oss å jag å hanna åkte, vi hoppa för det mesta tills hanna skada sig så vi fick åka skoter, sen blev det att åka ett åk med lärarna xd, ahah fan vad illa, sen åka jag in till hanna och spela kort , resan hem var underbar.

nu är man hemma trött å slut som fan ska nog ställa mig i duschen snart ''skööönt'' börjar även halv 11 imogron ÄNNU SKÖNARE har inläsningsdag kallad på två lektioner sen blir det å vara med linnea, har FF hemma hela helgen, SKÖNAST :D, nu är jag över trött så ska nog inte skriva mera.

aja tack för en toppen dag både i vemdalen och dit&hem resan<3

p.s bilderna får komma en annan dag :)

Av jessika persson - 16 februari 2010 20:43

 

Enligt er var den bästa sporterna.
som 1a fotboll

som 2a. hockey
som 3a blev det delad plats för innebandy å handboll

:)

Av jessika persson - 16 februari 2010 20:25

 
Skola skola skola, hem hem hem...
jag klara NO provet DEN NI är man kung eller tog 10 minuter för mig å göra provet muahaha, men jag ska nog göra om det å fixa så jag får vg-mvg ist :)!.
imorgon är det prov igen , å madde vår lärare  gillar mej sisådär , så hon är lite extra stäng på mej så jag kanske inte kommer klara provet men när folk snacka om det så värkar det lätt men vi får se imorgon när man sitter där fyah..jag har inte gjort ett skit, har inte ens orkat städar rummet klart, missa även bolle idag,å jag är fortfarande sur för jag fick hoppa av skid DM å jag är inte så nöjd med min positva inställing inom skolan...jag borde igentligen sitta å rå plugga till provet imorgon, så ska nog sätta igång med det nu, gå och tvätta bort smink å sätta på sig mjukiskläder å lägga mej i min sköna säng å läsa på , å ja alla vet ju vad det leder till ( JAG KOMMER SOMNA Å JÄS ) men ska försöka å inte göra't , men ska springa å fixa in för natten å så nu, å sen ska ja gå å ta ett jävla äpple , uhhu
& fyfan vad jag vill till ÖRNSKÖLDSVIK NU,saknar föölket där ja så puss påer! 
________________________________________________________________

& du borde ha sagt något till mig & så jag slapp börja tro så mycket..
   

älskar hans röst & älskar låten.


:)

Av jessika persson - 15 februari 2010 19:59

  Skolan idag,rätt så seg men ändå så gick det bra, hoppa även av skid DM, fan jävla äckel skola jävla hor prov hela tiden,hoppas lärana fattar att dom kör slut på oss snart.
& det roligaste idag var nog när några lärare sa till oss om mobil, dom gemförde oss med dom, att dom kunna ge fan imobilen och inte vi, men hallå vi är ungdomar, å när man börjar hålla på mobilen betyder det ju bara att lektionen suger, så puss påer, efter skolan blev det sation träffa lite söttfölk sen blev det hem å städa jävla rummet, är inte klar än har hållit på sen 5 å kl är nu 20:04 ähähä, kulit iknow , men jag fortsätter imogron jag har även pluggat o: wieu, har ju kära NO prov imorgon å jag säger bara HALLÅÅÅ TILL OMPROV, men vem vet jag kanske är så kung å klarar det.
å på onsdag har vi so prov -.- fyfan vad jag hatar skolan , det har jag alltid gjort.
men men , ca 4 månader kvar till sommar lov UNDERBART, hoppas man verkligen kommer in i Hudik så man slipper Bollnäs (A)..
aja nu orkar jag inte skriva mer för det är inte kul :)
btw glöm inte å rösta på frågan om bästa sporten , imogron kommer svaret puss

:)

Av jessika persson - 14 februari 2010 18:56

 
     

vad ska man säga om helgen,  har bara vart med linnea och gjort massa saker. orkar inte förklara :) menmen bilderna kanske säger lite"

:)

Av jessika persson - 12 februari 2010 21:45

tranan igår, tack alla :) nu kommer lite bilder

  

Linnea&Jag

  
jag och linnea innan tranan, vi hade lite spamys :)

 
  


  
bilderna säger allt om fredagen :)

Presentation


läs & njut
jjessikapersson@hotmail.com
PUSS:)

skriv till mej :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

musik ♫


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com


Ovido - Quiz & Flashcards