så du våga dig hit? ☻

Direktlänk till inlägg 6 september 2010

sjuk..igen älle..

Av jessika persson - 6 september 2010 21:55

 

Blev att vara på dagiset ett litet tag idag sen vid typ halv 2 mådde jag inge bra så det blev att gå hem, somna vid tven typ dirr..

blir inte att gå dit imorgon heller, så det blir att gå till skolan å hämta matten å komma ikappt där sen man var hemma ifredas å sen om jag möter engelskaläran ska jag ta hem det med sen ska jag även läsa den dära jävla boken vi har fått på svenskan -.-' uusah sug säger jag bara.

aja ska nog lägga mej å se en tråkig film å smsa lite å bara sakna marcus,hoppas han ringer senare ikväll för då blir jag jäävligt glad!

älskar dej mest hjärtat <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jessika persson - 5 september 2010 21:45


  Vakna med tårar iögonen , för jag viste att Marcus skulle åka hem idag.. så fick typ panik. Det gör så ont imitt hjärta varje ggn jag vet att han ska åka hem igen.. så det blev att ligga i sängen och bara hålla om världens bästa å grina ut.. ...

Av jessika persson - 4 september 2010 21:45


  Vakna brevid världens bästa älskling, låg å drog i sängen ett tag sen blev det frulle, sen drog vi ut :) å hitta på lite sen drog malin&jag å marcus hem till mig å kolla på film å så sen mot kvällen kom mamma å dom hem & simon kom även, blev l...

Av jessika persson - 3 september 2010 21:30

    Hemma från skolan för jag vakna med feber -.- men blev kry allt mer efter dagen så det blev att dra ner till sation med alla älsklingar, även fast jag var väldigt dålig så fick inte en liten sjuka förstöra min helg + så åkte mamma å lef...

Av jessika persson - 2 september 2010 21:30


    dagen var väldigt segt, för jag hade blivit sjuk tack vare att dom flesta barnen på dagiset är det :(så hade väldigt ont i huvve å så, men tur att man hade trevligt folk som muntra upp en, efter skulan blev det stan å träffa lite fölk,sen...

Av jessika persson - 1 september 2010 16:44

    Började klockan 8 idag, har vart fullrulle på alla ungar hela dagen. enda gången det var lungt var när dom skulle sova, men då blev det tråkigt. Jag kom hem för typ en timme sen. Har vart en rolig dag i bland kanske det blir tråkigt men ...

Presentation


läs & njut
jjessikapersson@hotmail.com
PUSS:)

skriv till mej :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

musik ♫


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com


Ovido - Quiz & Flashcards