så du våga dig hit? ☻

Alla inlägg den 3 september 2010

Av jessika persson - 3 september 2010 21:30

 


Hemma från skolan för jag vakna med feber -.-

men blev kry allt mer efter dagen så det blev att dra ner till sation med alla älsklingar, även fast jag var väldigt dålig så fick inte en liten sjuka förstöra min helg + så åkte mamma å leffe tidigt till åland (y)

dagen börja med att jag fixa mig å drog ner mot stan, å satt på station sen drog jag hem å fixa mig lite till å vänta på malin sen drog vi ner till sation vid typ 7 eller något å träffa jocke å börja dricka lite sen vid  8 kom min kära kille :DD sjukt underbart att se honom, lite efter det kom , käller,simon,hannes,johan,jocke, sen blev det praty hela kvällen sen sov även simon & malin hemma hos mej mys :)!


     

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


läs & njut
jjessikapersson@hotmail.com
PUSS:)

skriv till mej :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

musik ♫


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com


Ovido - Quiz & Flashcards