så du våga dig hit? ☻

Alla inlägg den 5 september 2010

Av jessika persson - 5 september 2010 21:45

  Vakna med tårar iögonen , för jag viste att Marcus skulle åka hem idag.. så fick typ panik.

Det gör så ont imitt hjärta varje ggn jag vet att han ska åka hem igen..

så det blev att ligga i sängen och bara hålla om världens bästa å grina ut..

sen åt han lite sen drog vi mot station, det var jävligt hemskt att se världens bästa åka iväg mot söderhamn å veta att han sedan sätter sig på en buss som åker längre ifrån mig..

resten av dagen var jag med

Emilie,Simon,Larra,Basse,

Käller,

Malin, å några till..

men jag var bara lessen hela tiden, gick hem vid 5-halv6 var så hungrig för hade inte ätit på hela dagen. Men när jag kom hem kunna ja knappt äta.. så gick upp isängen å hosta typ sönder å tårarna bara spruta ut.. allt känns så jävla tomt utan marcus.. allt suger verkligen, men jag är så jävla glad för dom stunder vi väl har tillsammans, jag älskar dig föralltid <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


läs & njut
jjessikapersson@hotmail.com
PUSS:)

skriv till mej :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

musik ♫


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com


Ovido - Quiz & Flashcards